İskenderun Limak Port’ta yanaştığı iskelede su aldıktan sonra 18 Eylül’de denize batan gemiyi çıkarmak için çalışma başlatıldı. Konteyner yüklemesi için yanaştığı iskelede batan Togo bayraklı “Sea Eagle” adlı gemiyi çıkaracak 25 kişilik ekip, hazırlıklarını tamamladı. Aralarında dalgıçların da bulunduğu ekibin 40 gün içerisinde 3 bin 120 grostonluk kargo gemisini deniz dibinden çıkarması planlanıyor. İskenderun Limak Port’ta 18 Eylül’de yükleme için yanaştığı iskelede yan yatan gemi su alıp batmış, denize düşen konteynerler çıkarılmış, gemideki 63 ton yakıt da tahliye edilmişti.
DOLAR
Alış: 45.87
Satış: 46.06
EURO
Alış: 53.37
Satış: 53.59
GBP
Alış: 61.63
Satış: 62.08
İSKENDERUN’DA SU ALIP BATAN GEMİYİ DENİZDEN ÇIKARMAK İÇİN ÇALIŞMA BAŞLATILDI…
İskenderun Limak Port’ta yanaştığı iskelede su aldıktan sonra 18 Eylül’de denize batan gemiyi çıkarmak için çalışma başlatıldı….
Benzer Haberler
-
Mahmut Oğuz Özkan ve Doruk Ege Özkan kardeşler “erkekliğe merhaba” dedi
-
MASTERCLASS 4 EĞİTİMİ 9 HAZİRAN’DA ADANA’DA!
-
ADANA’DA SİGORTACILIĞIN GÜÇLÜ VE GÜVENİLİR MARKASI: FARUK MALGİR SİGORTA
-
Bursa’da çekilen filmin vizyona gireceği gün merakla bekleniyor
-
Adana’da tartıştığı kuzenini bıçaklayarak öldüren zanlı tutuklandı
-
Gaziantep’te taksi şoförünü rehin alan şüpheli tutuklandı
-
Gaziantep’te baraj seviyesi yükselince fıstık bahçesi su altında kaldı
-
Hatay’da boğazına yiyecek kaçan öğrenci, öğretmenlerin Heimlich manevrasıyla kurtarıldı
-
Hatay’da işçi konteynerleri ve 8 araç yandı
-
Osmaniye’de derede kaybolan çocuğun cansız bedeni bulundu
-
Osmaniye’de derede kaybolan çocuğun cansız bedeni bulundu
-
Mersin’de trafikte kural ihlali yapan 1413 sürücüye 4 milyon 701 bin 282 lira ceza